2009. december 3., csütörtök

ikariam

0.3.2 02.09.2009
  • Feature - A vakáció mód átalakítva: A játékosok bármikor vakáció módba mehetnek mostantól. A flották és csapatok amik már úton vannak egy másik játékos felé befejezik az aktuális küldetésüket, mindazonáltal új küldetést csak akkor lehet indítani, ha az aktuális küldetés befejeződött. Az állomásoztatott csapatok és seregek (a játékosok csapatai általában), amelyek épp úton vannak valamerre, szétszóródnak. Az építési munkák leállnak, amikor belépsz a vakáció módba és folytatódnak, amikor újból belépsz a játékba.
  • Feature - Duplázott tároló kapacitás: Egy kis Ambrózia segítségével megduplázhatod a raktáraidban lévő fosztástól védett nyersanyag mennyiségét.
  • Feature - Védelem az új játékosoknak: Az újonnan regisztrált játékosok nem támadhatóak, amíg a városháza szintje el nem éri a 4es szintet, vagy megtámadnak egy másik játékost, vagy megalapítják az első kolóniájukat. Az aktív Prémium fiókkal rendelkező játékosok a városháza 6os szintjéig élveznek védelmet. Ha egy játékos inaktív lesz, a védelem elmúlik. Csapatokat nem lehet állomásoztatni a védett játékosok városaiban.
  • Feature - A kereskedelmi ajánlatok fejlesztve: Az ajánlat kereső lista már mutatja a másik játékos kikötőjének a szintjét is, így a küldetés időtartama megbecsülhető.
  • Feature - A kutatási rendszer átdolgozva: Korábban a játékosok csak a kutatás irányát választhatták ki és a kutatási pontok automatikusan lettek befektetve és a kutatások automatikusan mentek. Mostantól, minden játékos (figyelembe véve a kutatás előkövetelményeit) szétoszthatja a kutatási pontjait a kutatási irányok között. A kutatási pontok ugyanúgy lesznek előállítva, mint eddig. Ha a kutatók több pontot állítottak elő, mint amennyibe az adott kutatás kerül, a pontok cserélhetőek a fejlesztési tanácsadó segítségével. A "kristály beváltása kutatási pontokra" lehetőség megszűnik.
  • Feature - Sziget Fórum: Minden szigeten van mostantól egy kis fórum, ami minden játékos által használható, akinek van városa a szigeten. A fórumok a sziget nézetből lesznek elérhetőek.
  • Feature - Csodák átdolgozva: Minden szigeten van egy csoda, aminek van egy különleges hatása. A játékosok építhetnek templomokat a városaikban, ahol a lakosaikból papok lehetnek. A papok maximális száma függ az épület szintjétől. A papok az idők során hitet gyűjtenek, ami dinamikusan változik a csoda szintjétől és a szigeten lévő összes város lakosságától függően. A hit csökken, ha a pap el lesz távolítva a templomból, vagy ha a tényezők változnak. Minden szigeten lévő csodának 5 szintje van, amit a szigetlakók növelhetnek adományaikkal. Viszont itt olyan luxus nyersanyagra van szükség adományként, amit azon a szigeten nem lehet megtermelni. Például: Egy márványos szigeten, csak bort, kristályt vagy ként lehet adományozni. Az 5 szint határozza meg a csoda hatásának erősségét. A játékosok akkor vehetik igénybe a csoda hatását, ha a papjaik minden városukban elérték a szükséges hit mennyiségét a szinthez. A hatás igénybe vétele nem csökkenti a hitet! Minden játékos igénybe veheti a csoda hatását függetlenül a szigeten lévő többi játékostól. A csoda a játékos egész fiókjára hatással van (minden csapat, flotta vagy város). A csodáknak egy bizonyos időkorlátja van (általában két óra) és a hatás igénybevétele után nem lehet újból aktiválni egy darabig (általában 20 órán át). A korábbi hatások érvénytelenítődnek.
  • Feature - A katonai rendszer átdolgozva: Az egységek és a csata-szakaszok teljesen megváltoztak. Különböző pozíciók és harci vonalak vannak a csatatéren, amiket a különböző egységek foglalhatnak el, és így másképp csatlakoznak be a csatába. A nehézgyalogság helyezkedik el a frontvonalon. Két oldalt a nehézgyalogság mellett van a könnyűgyalogság és a fő harcvonalak mögött a távharcos egységes. A városfalat át kell törni, hogy el lehessen kezdeni egy csatát a városban. Ha az ellenségnek legyőzik a fő harcvonalát a csatának vége. Ha nincs elegendő nehézgyalogság, akkor a fő harcvonal fel lesz töltve a többi egységgel, viszont így várhatóan nem lesz a csapat olyan hatékony a közelharci csatában. Ezeknek a pozícióknak a kapacitása független a városok szintjétől. Azok az egységek, amik nem férnek sehová, nem vesznek részt a csatában, viszont tartalékként várakoznak, amíg szükség lesz rájuk. Az egységek paraméterei teljesen megváltoztak. Továbbá ez igaz az építési költségekre és a szükséges fenntartásra is. Általában csökkentve lettek. További részleteket találsz a harcrendszerről az Ikipédiában.
  • Feature - Új egység Dárda hajító: A dárda hajítók új alap katonai egységek.
  • Feature - Segítség a kezdőknek: Egy nyolc lépésből álló tanító rész lett beépítve a játékba. A tanító rész alatt, a tanácsadók elmondják a legfontosabb lépéseket azoknak, akik épp csak most kezdtek el játszani.
  • Feature - Barbár falu: Barbár falvak találhatóak a játékosok fővárosával egy szigeten, amit 10szer lehet kifosztani. A barbárok erőssége növekszik minden támadással. Így az új harcrendszert ki lehet próbálni új ellenségek szerzése nélkül.
  • Feature - Általános hírek: Új rendszer lett beépítve, így mi közvetlenül értesíthetünk a fontos hírekkel a játékon belül.
  • Feature - Világ térkép Gyorslista: Ez egy legördülő lista a világ térképen. Eldöntheted melyik szigeteket szeretnéd a térkép közepén megjeleníteni. Azok a szigetek, ahol van városod, vagy állomásoztatott csapatad, automatikusan hozzáadásra kerülnek. 5 további szigetet lehet hozzáadni, amiből 25 lesz, ha prémium fiókkal rendelkezel.
  • Bugfix - Nyersanyag igények a kereskedő poszton nem lettek törölve, ha az épület lebontásra került
  • Bugfix - A csapatok néha rossz város felé tértek vissza
  • Bugfix - Hibák történtek az új város-üzenetek megjelenítése közben
  • Bugfix - A megjelenítési hiba a műhelyben javítva
  • Bugfix - Kultúrális ajánlatot el lehetett fogadni többször
  • Bugfix - Néha a lakosok elmenekültek ha egy szövetséges fosztást indított a városból
  • Bugfix - Ha megállt a város növekedése szomorú szmájli volt megjelenítve

1 megjegyzés: